Název: Vnímanie značky McDonald's na českom trhu
Překlad názvu: Perception of brand McDonald's on Czech market
Autoři: Harčár, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: McDonald's; propagace praktik; vnímaní značky; výzkum vnímaní; brand perception; McDonald's; practices promotion; research of perception

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49472

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204047


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet