Název:
Marketingová strategie značky Ceresit
Překlad názvu:
The marketing strategy of the brand Ceresit
Autoři:
Wachalová, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii značky Ceresit a její produktové řady STOP Vlhkosti. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a strategie a zabývá se jednotlivými kroky procesu marketingového řízení. Dále je představena společnost Henkel, značka Ceresit STOP Vlhkosti a její produktové portfolio. Praktická část se věnuje analýze vnitřního a vnějšího okolí, primárně se však zaměřuje na jednotlivé prvky marketingového mixu značky Ceresit STOP Vlhkosti. Z pohledu metodologie je práce založena zejména na terénním výzkumu a obsahové analýze. Klíčové výstupy výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z výzkumu.The aim of the dissertation is to evaluate marketing strategy of the brand Ceresit and its product line STOP Humidity (STOP Vlhkosti). The theoretical part defines fundamental concepts such as marketing and strategy, furthermore, it describes the steps of strategic marketing process. Also, the dissertation introduces Henkel, the brand Ceresit STOP Humidity and its product portfolio. The practical part involves internal and external analysis, however, it primarily focuses on the elements of marketing mix of the brand Ceresit STOP Humidity. As for methodology, particularly field research and content analysis are used throughout the study. Finally, SWOT analysis is employed to summarize key outcomes followed by author's recommendations resulting from the research.
Klíčová slova:
Ceresit STOP Vlhkosti; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; SWOT analýza; Ceresit STOP Vlhkosti; marketing mix; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49275