Název:
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Překlad názvu:
The evaluation of the brand's entry strategy to a foreign market.
Autoři:
Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh" se zabývá analýzou mexického pivovarnického trhu a poukazuje na zásadní faktory, které je nutné zvažovat při vstupu na daný trh. V první kapitole rozebírá teoretická hlediska, která musí firma zvážit, pokud chce na zahraniční trh vstoupit a shrnuje aktuální situaci na světovém pivovarnickém trhu. Ve druhé kapitole je blíže prozkoumán mexický pivovarnický trh, základní ukazatele spotřeby a hlavní hráči na trhu figurující. Třetí kapitola rozebírá blíže možnost vstupu na mexický trh pro společnost Pivovary Staropramen. Navrhuje způsoby, které mohou dopomoci firmě k úspěšnému průniku na tento trh.The thesis "The evaluation of the brand's entry strategy to a foreign market" analyses mexican beer market and reflects the key factors, that are to be considered when entering the market. The first chapter examines the theoretical aspects of the company's entry to any foreign market and sums up the the current situation at the world beer market. In the second chapter the mexican beer market is researched, particularly its consumption specifics and the main companies that rule this market. The third chapter focuses on the entry strategy considered for Pivovary Staropramen. It suggests ways that can help the company to enter the market successfully.
Klíčová slova:
Mexiko; Molson Coors; pivovarnický trh; Staropramen; beer market; Mexico; Molson Coors; Staropramen
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49206