Název:
Ocenění podniku Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s.
Překlad názvu:
Valuation of the company Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s.
Autoři:
Kolská, Šárka ; Rýdlová, Barbora (vedoucí práce) ; Svačina, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je ocenění podniku Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s. tržní hodnotou k 1. 1. 2015 pro účely hypotetického prodeje na základě veřejně dostupných informací. První část práce seznamuje s účelem ocenění a oceňovanou společností. Následuje provedení strategické analýzy a z ní vycházející prognózy tržeb podniku. V další části se práce zaměřuje na finanční analýzu a zhodnocení finančního zdraví firmy. Pozornost je následně věnována analýze a prognóze generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu společnosti. Závěrečná část práce se zabývá oceněním podniku výnosovou metodou DCF Entity. Alternativně je tržní hodnota stanovena metodou tržního porovnání.The aim of the Master´s Thesis is a valuation of the company Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s. at market value to 1. 1. 2015 for the purposes of hypothetical sale on the basis of publicly available information. The first part of the thesis acquainted with the purpose of the valuation and with the valued company. Strategic analysis and prognosis of sales of the firm, which is based on the strategic analysis, follow. In the next part the thesis focuses on financial analysis and evaluation of financial health of the company. Attention is paid to the analysis and prognosis of generators of value and to the estimation of financial plan of the company. The conclusion of the thesis deals with the valuation of the company by yield method DCF Entity. The market value is alternatively determinates by market comparison method.
Klíčová slova:
DCF Entity; finanční analýza; finanční plán; generátory hodnoty; ocenění podniku; pivovar; strategická analýza; tržní porovnání; brewery; business valuation; DCF Entity; financial analysis; financial plan; generators of value; market comparison; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49192