Original title: Ocenění ochranné známky
Authors: Klimeš, Michal ; Mařík, Miloš (advisor) ; Jurečka, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce bylo: 1. Vymezit vztah a popsat rozdíly mezi pojmy značka a ochranná známka. 2. Popsat a zhodnotit základní metody, které se v naší praxi pro oceňování značek používají. 3. Popsat, analyzovat a zhodnotit poměrně novou metodu Brand Value Added, která se v české praxi, na rozdíl od zahraniční, příliš nepoužívá. 4. Na základě výsledků práce navrhnout, které metody budou pro naši praxi v nebližší době nejvýhodnější.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3738

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2032


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share