Název:
Ocenění ochranné známky
Autoři:
Klimeš, Michal ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce bylo: 1. Vymezit vztah a popsat rozdíly mezi pojmy značka a ochranná známka. 2. Popsat a zhodnotit základní metody, které se v naší praxi pro oceňování značek používají. 3. Popsat, analyzovat a zhodnotit poměrně novou metodu Brand Value Added, která se v české praxi, na rozdíl od zahraniční, příliš nepoužívá. 4. Na základě výsledků práce navrhnout, které metody budou pro naši praxi v nebližší době nejvýhodnější.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3738