Název:
Nezávislé vydávání tištěných periodik a práce s fotografií
Překlad názvu:
Independent publishing of printed periodicals and work with photography
Autoři:
Menšl, Teodorik ; SILVERIO, Robert (vedoucí práce) ; Ledvina, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Nezávislé vydávání tištěných periodik a práce s fotografií popisuje historii zahraničních časopisů v návaznosti na první využití fotografie. Práce se zejména soustředí na současné nezávislé časopisy, které jsou vydávány čtvrtročně, bi-anuálně a vyjímečně i měsíčně. Tyto periodika nevlastní žádné vydavatelství, jejich základní redakční tým zřídka přesahuje pět členů. Redakce spolupracují na bázi jednorázových přispěvovatelů, či dlouhodobých spolupracovníků, kteří jsou zaměstnáni externě na dané zadaní. Většina těchto magazínů nepřizpůsobuje obsah "klientům", ale snaží se s nimi spolupracovat na bázi sponzorských příspěvků. Někdy dokonce klient, který chce inzerci v časopise, přizpůsobuje reklamu danému stylu časopisu. Tyto periodické publikace mají svojí početnou základnu čtenářů, s tím souvisí pořádaní společenských akcí a jiných aktivit na podporu prodeje a získání nových předplatitelů.The topic of my thesis is Independent publishing of printed periodicals and work with photography describes the history of foreign magazines following the first use of photography. The work is mainly focused on contemporary magazines that are published once a year, biannual or rarely monthly. These magazines are not owned by any publishing company, their basic editorial team rarely exceeds five members. Editors cooperate on the basis of contributors or long-term employees who are employed externally. Most of these magazines do not adjust the content for "clients" but they try to work with them on the basis of sponsorship. Sometimes a client who wants advertising in the magazine, needs to adapt to that style. These periodicals have their large base of readers with that also related social events and other activities to boost sales and gain new subscribers.
Klíčová slova:
grafický design; Itálie; Spojené státy americké; teorie fotografie; teorie médií; Velká Británie; časopisy; Španělsko
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8645