Original title:
Historie a vývoj videohry s důrazem na využití animace
Translated title:
History and development of video games and animation in video games
Authors:
Dolejší, Ondřej ; PIXA, Libor (advisor) ; KLIMT, Aurel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem videohry s důrazem na její animační stránku. Práce je členěná do čtyř kapitol. První kapitola se snaží osvětlit pojem "videohra". Druhá kapitola popisuje vývoj tohoto média - od jeho vzniku až po současnost - a dotýká se i trendů, které ho dnes provázejí. Ve třetí kapitole práce předkládá výčet nejdůležitějších žánrů v současné herní produkci a u každého z nich nastiňuje i typické rysy využití animace. Na závěr se pak snaží zahrnout videohru mezi ostatní média.This bachelor's thesis deals with a history and developement of video game and video game animation. The work is divided into four chapters. The first chapter is trying to explain term "video game". The second chapter describes the history of this media - from the beginning till now. The third chapter specifies genres in contemporary game production and their way of using animation. At the end the thesis is trying to include video game among the other meda.
Keywords:
animační technologie; počítačová animace; počítačové hry; videohry
Institution: Academy of Performing Arts in Prague
(web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts. Original record: http://hdl.handle.net/10318/8610