Název:
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autoři:
Petrová, Iveta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu CK FISCHER. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část bude rozebírat marketing v oblasti služeb, roli marketingového mixu jako nástroj v marketingu, jeho jednotlivé složky, jeho tvorbu a SWOT analýzu. V praktické části bakalářské práce bude nejprve představena společnost a následně uskutečněn marketingový mix vybrané společnosti spolu se SWOT analýzou. Výsledkem práce bude navrhnutí doporučení pro společnost.The aim of Bachelor´s thesis is Analysis of Marketing Mix Tools of CK FISCHER. The thesis is divided in two parts: theoretical and practical. The theoretical part will be focused on describtion of the marketing of services, the role of the marketing mix as a tool in marketing, individual components, describes how are marketing created and SWOT analysis. The first object of practical part will be company´s introduction and then will be realized the analysis of the marketing mix in the company and SWOT analysis. The result of Bachelor´s thesis will be suggestion of recommendations for the company.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; služby; SWOT analýza; marketing; marketing mix; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48748