Název: Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku
Překlad názvu: The applicability of marketing trends and its exemplification on the phenomenon of twerk
Autoři: Hellebrandová, Kateřina ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Janeček, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Sexismus; Tanec; Trendy; Twerk; Dance; Marketing; Sexism; Trends; Twerk

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48790

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202120


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet