Název: Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Překlad názvu: Entry strategie of the company to the French market through online marketing
Autoři: Důrková, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuchta, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Francie; Internetový marketing; Marketingová strategie; Online marketing; Specifika francouzského trhu; Země původu; Country of origin; France; Internet marketing; Marketing strategy; Online marketing; Specifics of the French market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48411

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202086


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet