Název:
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Překlad názvu:
Efficiency and Effectiveness of Advertising Campaigns
Autoři:
Linhartová, Simona ; Guzi, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá základní metody měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní. Konkrétně se jedná o metodu barvově slovních asociací. Je to jedna z mála metod, která úspěšně měří tyto faktory reklamy z pohledu postojových preferencí a asociací. Cílem práce je přiblížit standardní i nestandardní přístupy v měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní a na konkrétním příkladě společnosti z prostředí prevence blech a klíšťat u zvířat popsat a aplikovat tyto přístupy. Dále na základě stavu před kampaní a po kampani provést analýzu a ukázat změny postojů cílové skupiny. Závěrem, navrhnout strategii pro budoucí plánování, doporučit účinné investování finančních prostředků v dalším roce a efektivní komunikaci produktů či služeb skrze média.The diploma thesis explores the basic methods of measuring the efficiency and effectiveness of advertising campaigns. Expecially, the method of Color - Word association Technique. It is one of the unusual methods that successfully measure these factors of advertising from the presepective of attitudinal preferences and associations. The aim of thesis is to approach standard and non-standard approaches to measuring the efficiency and effectiveness of advertising campaigns and in concrete example of company which is selling the products from prevention against fleas and ticks.Describe and apply these approaches.Furthermore, based on the state before the campaign and after campaign,to analyze and show changes in attitudes of target group. Finally, to propose the strategy for future planning and to recommend effective investment of funds in the next year and efficient communication products of services through the media.
Klíčová slova:
metoda barvově slovních asociací; reklama; reklamní kampaň; standardní a nestandardní přístupy pro měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní; účinnost a efektivnost; advertising campaign; advertisting; Colour-Word Association technique; efficiency and effectiveness; standard and non-standard approaches for measuring of advertising campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48721