Název:
SPECIFICKÉ NÁSTROJE ŘÍZENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Překlad názvu:
Specific tools for personnel management
Autoři:
Šperl, Václav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Šmíd, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je provedení analýzy specifického nástroje řízení zaměstnanců, kterým je mystery shopping. Tento nástroj je mladým prostředkem aplikovaným v procesní fázi řízení zaměstnanců, úzkou souvislost má však i s marketingovým výzkumem, z jehož dat vychází. Za účelem zanalyzování dílčích segmentů trhu služeb jsou zpracovány dílčí analýzy trhu služeb, z nichž je vyvozen hlavní výstup této práce. Získaná data jsou nositelem informace o vnímání nákupního rozhodovacího procesu zákazníkem. Jejich další zpracování je provedeno tak, aby přinášelo primární informační hodnotu managementu organizace.The aim of the thesis is to analyze the specific tools of personnel management, mystery shopping. This tool represents a fresh approach applied in the process stage of personnel management; however, it has a close connection with the marketing research, from which the data is based. For the purpose of analyzing the sub-segments of the market of services, sub-market analyses are handled, out which the main output of this work is drawn from. The obtained data are the bearers of information on the perception of the customer purchase decision process. Their further processing is performed as to deliver primary information value for the management of the organization.
Klíčová slova:
mystery shopping; zákazník; řízení zaměstnanců; customer; mystery shopping; personnel management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48448