Název: Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Překlad názvu: Targeted marketing communication within the CCM software
Autoři: Mimra, Jonáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Vácha, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Personalizace obsahu; Personalizovaný dokument; Přímý marketing; Zákaznická data; Řízení komunikace se zákazníkem; Content personalization; Customer communication management; Customer data; Direct marketing; Personalized document

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48658

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201764


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet