Název:
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Překlad názvu:
Targeted marketing communication within the CCM software
Autoři:
Mimra, Jonáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Vácha, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci se snažím objasnit oblast personalizace obsahu na základě vstupních dat. Práce se zabývá relativně novou oblastí přímého marketingu v personalizovaných dokumentech doručovaných koncovým příjemcům různými kanály, který představuje klasický tisk a e-mail. Je zde poukázáno na důležitost vyhodnocování a analýzy dat příjemce a na základě zpětné vazby upravovat další komunikaci. Cílem práce je popsat vývoj aplikace v software pro řízení komunikace se zákazníkem a prokázat jeho účinek.In my dissertation, I try to clarify the personalization of content based on the input data. Thesis deals with relatively new area of direct marketing in personalised documents delivered to end-beneficiaries through various channels, which features a classic print and e-mail. It also highlighted the importance of evaluating and analyzing the data recipient and based on feedback to modify future communications. The aim is to describe the development of application software for managing customer communication and demonstrate its effect.
Klíčová slova:
Personalizace obsahu; Personalizovaný dokument; Přímý marketing; Zákaznická data; Řízení komunikace se zákazníkem; Content personalization; Customer communication management; Customer data; Direct marketing; Personalized document
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48658