Original title:
Odhad hodnoty spoločnosti L'Oréal Česká Republika s.r.o.
Translated title:
Business valuation of the company L’Oréal Česká Republika s.r.o
Authors:
Lacková, Alena ; Sieber, Patrik (advisor) ; Kozelová, Iveta (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá stanovením hodnoty spoločnosti L Oréal Česká Republika s.r.o. k dátumu 1.1.2015 pomocou metódy diskontovaných peňažných tokov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti je popísaný metodologický aparát, ktorý bol následne využitý pri stanovení hodnoty podniku. V praktickej časti práce je najskôr predstavená oceňovaná spoločnosť, zhotovená strategická a finančná analýza podniku a následne je zostavený finančný plán, z ktorého vychádza záverečné ocenenie pomocou diskontovaných peňažných tokov.Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti L'Oréal Česká Republika sro k datu 1.1.2015 pomocí metody diskontovaných peněžních toků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán metodický aparát, který byl následně využit při stanovení hodnoty podniku. V praktické části práce je nejprve představena oceňována společnost, zhotovená strategická a finanční analýza podniku a následně je sestaven finanční plán, z něhož vychází závěrečná ocenění pomocí diskontovaných peněžních toků.The aim of this thesis is to lay down the value of the company L Oréal Česká Republika s.r.o. to the date first of January 2015, by using the discounted cash flow method. As follows, this thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of theoretical basis and necessary tools, that are later used in the practical part. The practical part first focuses on the presentation of the company, strategical and financial analysis and subsequently, on composing a financial plan. The planning results in the final valuation of the company, using the discounted cash flow method.
Keywords:
business valuation; DCF; financial analysis; L Oréal; strategical analysis; cenění podniku; DCF; finanční analýza; L'Oréal; strategická analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48653