Název: Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí
Překlad názvu: Marketing communication in the international cross-cultural environment
Autoři: Anikienko, Valeriya ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globalizace; kros-kulturní prostředí; lokalizace; marketingová komunikace; standardizace; webová komunikace; cross-cultural environment; globalisation; localisation; marketing communication; standardisation; web communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201753


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet