Název:
Gamifikace a její využití při designu služeb
Překlad názvu:
Gamification and its role within service design process
Autoři:
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.The work deals with the term Gamification, its origin, dez/interpretation and possible future. Gamification is based on game/play and its historical development, which is described in the work from ancient times to the era of computers. This brings us to the relationship between gamification and digital technologies that can develop its true potential. Goal of the practical part is to develop own gamified solution based on identified principles of gamification. Actual creative process is preceded by an analytical part where I try to identify a niche market and fill it.
Klíčová slova:
Digitální technologie; Fitness; Gamifikace; Hra; Serious Game; Digital technologies; Fitness; Game/Play; Gamification; Serious Game
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48599