Název:
Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy
Překlad názvu:
Concept of communications strategy in sports nutrition industry
Autoři:
Chválny, Ivan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí. Na základě detailní situační analýzy je stanovena marketingová strategie. Na závěr lze v souladu s marketingovou strategií koncipovat i strategii komunikační.The aim of this diploma thesis was to design a marketing and communications strategy for Czech e-shop doing business in sports nutrition market. Necessary theoretical minimum allowing to develop a marketing plan is presented in the first part of the thesis, the main emphasis is placed on marketing communications. In the second part the traditional conception of marketing plan is applied on a selected company and real market environment. Based on a detailed situation analysis a marketing strategy is developed. Finally in accordance with the marketing strategy a communications strategy can be proposed.
Klíčová slova:
Komunikace; Marketing; Marketingový plán; Marketingový výzkum; Situační analýza; Sportovní výživa; Strategie; Communication; Marketing; Marketing plan; Marketing research; Situation analysis; Sports nutrition; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48800