Original title:
Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Translated title:
Proposal methods and measures for support activities selected golf course in the Czech republic
Authors:
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (advisor) ; Novák, Miloš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.This thesis deals with the golf theme. Popularity of golf is growing, and increasingly in the context of the rising new golf courses, which are competitors. The main target is to propose methods and measures to support the activities of the Golf Club Pardubice, which I chose on the basis of four years work experience. Prior to its implementation, I developed a survey of customer satisfaction. At the proposal continues marketing concept of Golf Club Pardubice. In this thesis, the emphasis is on the needs and wishes of the customer, as a key element of marketing itself.
Keywords:
Golf; Marketing; Marketing concept; Questionnaire; Dotazníkové šetření; Golf; Marketing; Marketingová koncepce
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48441