Home > Conference materials > Papers > Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců
Original title:
Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců
Translated title:
The Changes of the Frontispieces in the Bohemical Unreligious Literature of the 17th Century with Regard to Marketing Strategies of the Czech and Moravian Printers, Publishers and Booksellers
Authors:
Beránková, Hana Document type: Papers Conference/Event: K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./, Český Krumlov (CZ), 2014-10-23 / 2014-10-26
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Příspěvek je zaměřen na komplexní analýzu frontispisů (specifických knižních ilustrací barokního období umístěných před titulním listem), vyskytujících se v nenáboženských tiscích vytištěných v českých zemích v 17. století, a to zejména s ohledem na marketingové strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců.The article deals with the complex analysis of the frontispieces (specific type of baroque book illustrations placed in front of the title page)found in Bohemical nonreligious literature of the 17th century with special regard to marketing strategies of the Czech and Moravian printers, publishers and booksellers.
Keywords:
book culture; book illustrations; frontispieces; marketing strategies Host item entry: K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./, ISBN 978-80-7394-542-8 Note: Související webová stránka: http://www.ff.jcu.cz/opera-romanica
Institution: Library of the ASCR
(web)
Document availability information: Fulltext is available at the institute of the Academy of Sciences. Original record: http://hdl.handle.net/11104/0256115