Název: Preference studentů v cestovním ruchu - marketingová analýza
Překlad názvu: Marketing analysis of student´s consumer behaviour and preferences in travelling
Autoři: Rojová, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch mladých; marketing; preference; spotřební chování; studenti; consumer behaviour; marketing; preferences; students; youth travel

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48338

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201101


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-12-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet