Original title:
Strategie prezentace hudební skupiny
Translated title:
Strategy of music band Bek Ofis promotion
Authors:
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (advisor) ; Nedvěd, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.Matter of this bachelor's thesis is to analyze the trends of music bands promotion. The aim of the study is to apply these principles to a case of music band Bek Ofis. The research method of the thesis was a structured questionnaire.
Keywords:
Bek Ofis; Brand management; Music band; Music industry; New media; Social networks; Bek Ofis; Brand management; Hudební průmysl; Hudební skupina; Nová media; Sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39556