Název:
Strategie prezentace hudební skupiny
Překlad názvu:
Strategy of music band Bek Ofis promotion
Autoři:
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nedvěd, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.Matter of this bachelor's thesis is to analyze the trends of music bands promotion. The aim of the study is to apply these principles to a case of music band Bek Ofis. The research method of the thesis was a structured questionnaire.
Klíčová slova:
Bek Ofis; Brand management; Hudební průmysl; Hudební skupina; Nová media; Sociální sítě; Bek Ofis; Brand management; Music band; Music industry; New media; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39556