Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in FORMAT, s.r.o. Bystřice pod Hostýnem
Autoři: Zámrská, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Šenk, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; distribuce; firma; marketingový mix; produkt; propagace; analysis; company; marketing mix; place; price; product; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200316


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet