Název: Vliv IKEA efektu na hodnotu statku
Překlad názvu: The influence of the IKEA effect on a value of good
Autoři: Sedlická, Monika ; Vokoun, Marek (vedoucí práce) ; Nikolovová, Pavla (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; experiment; IKEA efekt; ochota platit (WTP); pocity kompetence; behavioral economics; experiment; feelings of competence; IKEA effect; willingness to pay (WTP)

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39924

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200245


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet