Název:
Marketing logistického poskytovatele
Překlad názvu:
Marketing of logistics provider
Autoři:
Soudský, Tomáš ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Appelfeld, Ervín (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá implementací marketingové strategie logistického poskytovatele. Je rozdělena do dvou částí, přičemž první stanovuje teoretický aparát, který je následně použit v praktické části. Použité metody mají charakter strategických vrcholových nástrojů, které jsou následně rozpracovány do nižších taktických a operativních. Práce si klade za cíl zjistit, jakým způsobem by se měl profilovat malý logistický poskytovatel, aby uspěl v tvrdé konkurenci ostatních větších logistických společností. V rámci praktické části je analyzované portfolio služeb společnosti. Analýza slouží jako prostředek pro nastavení procesů v kontextu strategických cílů firmy.The thesis focuses on implementation of logistics provider`s strategy. It is divided in two parts, the first one is considered as a theoretical basement, which is, used in the practical part. The used methods can be characterized as the top strategic tools, which are implemented in tactic and operative level. The thesis tries to find out, which is the right way to profile small logistics provider, to be competitive large enterprises. The product portfolio is analyzed in practical part. Analysis is a medium for setting the processes in the context of strategic objectives.
Klíčová slova:
B2B Marketing; Logistický poskytovatel; Logistika; marketingová strategie; B2B Marketing; Logistics; Logistics provider; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40103