Název:
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Překlad názvu:
The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Autoři:
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.This thesis focuses on the topic of marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the television market. The main objective of this thesis is the definition of marketing activities and the use of marketing tools by FTV Prima, a company operating nationwide TV broadcast television stations Prima, Prima COOL, Prima Love and Prima ZOOM, leading to a better position in the television market. The theoretical part of the thesis is the application of marketing mix 4P in the television as a media. The practical part is a description of the inner workings of FTV Prima in connection with charting the television market
Klíčová slova:
FTV Prima; marketingová strategie; marketingové nástroje; sledovanost; Televize; televizní trh; FTV Prima; marketing strategy; marketing tools; Television; television market; viewer ratings
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39754