Original title:
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Translated title:
Analysis of the marketing activities of the selected online shop
Authors:
Suk, Filip ; Sova, Martin (advisor) ; Smutný, Zdeněk (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vybraných nástrojů internetového marketingu elektronických obchodů. Cílem je nejprve uvést čtenáře do této problematiky a následně zanalyzovat konkrétní využití nástrojů u e-shopu pristresky-polykarbonat.cz firmy RWA systémy s.r.o. Výstupem analýzy bude podání návrhů a doporučení pro vybraný e-shop, využitelné i pro obdobné e shopy ve stejném segmentu trhu. Přínos práce je v aktuálním přehledu vybraných marketingových nástrojů a v souhrnné analýze jejich výsledků u vybraného e shopu.This bachelor thesis deals with selected tools of Internet marketing in e-commerce. The aim is first to introduce readers to this matter and then analyze the specific use of the tools at online store pristresky-polykarbonat.cz of company RWA systémy s.r.o. The outputs of the analysis are proposals and recommendations for the selected online store that may be used for similar stores in a same market segment. The benefit of this paper lies in the current overview of the selected marketing tools and also in the final analysis of its results.
Keywords:
adwords; facebook; Internet; marketing; online store; ppc; sklik; adwords; e-shop; facebook; Internet; marketing; ppc; sklik
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41644