Název: Analýza spokojnosti zákazníkov so službami spoločnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Překlad názvu: Analysis of customer satisfaction with the services of the company ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Autoři: Dolinská, Tatiana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Dvorský, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; kvalita; kvalita textilií; monitorování spokojenosti zákazníka; spokojenost zákazníka; textilní a oděvní průmysl; výzkum spokojenosti zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; customer satisfaction analysis; customer satisfaction research; monitoring customer satisfaction; quality; quality of the textile; questionnaire; textiles and clothing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39691

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199524


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet