Original title:
Blended Learning
Translated title:
Blended Learning
Authors:
Bauerová, Andrea ; Stříteský, Marek (advisor) ; Kopová, Markéta (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá tématem z oblasti vzdělávání, které se týká trendu dnešní doby nazvaného blended learning. Práce nejprve popisuje historii a vývoj blended learningu, dále jeho metody a nástroje, silné a slabé stránky a srovnává ho s ostatními vzdělávacími přístupy. Práce se dále věnuje otázkám efektivity přístupu blended learning, obzvláště vzdělávacích kurzů zaměřených na měkké dovednosti. V praktické části je analyzována správná a efektivní tvorba vzdělávacích programů založených na kombinované výuce.This thesis is focused on a new approach of education called blended learning. The history and developement of Blended Learning is described in the first part. Then the methods and tools of Blended Learning are evaluated and compared to the traditional methods of education. At the final part an efficient developement of the educational programs is emphasized.
Keywords:
Blended Learning; e-learning; soft skills; Blended learning; kombinovaná výuka; měkké dovednosti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39780