Název:
Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře
Překlad názvu:
Design and utilization of models focused on geomarketing support in the commercial sector
Autoři:
Klika, Pavel ; Jašek, Pavel (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá moderním způsobem segmentace trhu, konkrétně tvorbou a implementací modelů využívajících statistické metody, interní data a veřejně dostupné informace. Modely by měly sloužit komerčnímu využití ve vztahu Business to Customer. Výstupem práce je analýza datových zdrojů, stavba logiky a aplikace modelů pro podporu rozhodování a segmentaci trhu ve společnosti nabízející internetové připojení. Cílem práce je ověření, zda jsou takovéto modely vhodným nástrojem pro podporu rozhodování, získání konkurenční výhody a indikaci rizikových aktivit z různých pohledů.This thesis deals with the modern way of market segmentation, namely with the creation and implementation of models using statistical methods, internal data and publicly availa-ble information. Models should serve to commercial use in Business to Customer relation-ship. Outcome of this thesis is the analysis of data sources, building logic and application of models to support decision-making and market segmentation in a company offering in-ternet connectivity. The aim is to verify whether such models are an appropriate tool to support decision making, gain competitive advantage and indicate risky activities from different perspectives.
Klíčová slova:
Geomarketing; Geospatial Software; Location Intelligence; Geomarketing; Geospatial Software; Location Intelligence
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41825