Original title:
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Translated title:
Situational Analysis of T-Mobile Czech Republic Company
Authors:
Vodička, Radek ; Svoboda, Petr (advisor) ; Stejskalová, Irena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.The aim of the presented bachelor thesis is to implement a marketing situation analysis at T Mobile Company, Czech Republic, and draft an appropriate strategy. The theoretical part explains basic concepts of marketing and various tools of marketing situation analysis. In the practical part there is carried out a situational analysis with final recommendations for a strategy.
Keywords:
Marketing of services; Situation analysis; T-Mobile; Telecommunications market; Marketing služeb; Situační analýza; T-Mobile; Telekomunikační trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40512