Název:
Kreativita v neziskové organizaci
Překlad názvu:
Creativity in non-profit organization
Autoři:
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Komárková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Podstatou této bakalářské práce je zhodnocení úrovně kreativity ve vybrané neziskové organizaci. Dále aplikace kreativních technik s cílem nalézt možnosti pro případné zlepšení stávající činnosti organizace. Metodická část vymezuje cíle, metody a respondenty práce. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na kreativitu jedince, týmu a celé organizace, a také na jednotlivé kreativní techniky. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace, která je rovněž subjektem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je založeno na kvalitativním výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a skupinových sezení. Obsaženo je zhodnocení průběhu a výsledků výzkumu. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.The essence of this bachelor thesis is the assessment of the level of creativity in selected non-profit organization. Furthermore, it is the application of creative techniques in order to find options for potential improvement of existing activities of the organization. The methodical part defines the objectives, methods and respondents of the thesis. The theoretical part explains terms related to the topic, mainly focuses on creativity of the individual, the team and the whole organization, and also on the creative techniques. Then briefly describes the issue of non-profit organization. The practical part is based on theoretical knowledge of the first part. First is presented selected non-profit organization, which is also the subject of research. The subsequent own research is based on qualitative research in the form of individual interview and group sessions. The evaluation of the progress and results is also included. The thesis is concluded by suggestions and recommendations for the non-profit organization.
Klíčová slova:
Inovace; Kreativita; Kreativní techniky; Nezisková organizace; Týmové role; Creative techniques; Creativity; Innovation; Non-profit organization; Team roles
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42341