Název:
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Překlad názvu:
Creation of a new corporate design based on established brand
Autoři:
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.Job of a graphic designer focussing on the creation of corporate graphics, corporate design and especially logotypes contains several types of activities. Nowadays people are becoming more specialized in their area of activity, which gives them a general assignment detailed view of the things, but by that they ignore other disciplines that help them see the issue from a perspective. Therefore, this thesis contains both a practical perspective on the corporate design of a brand, and ideas process from corporate identity, as the core of each brand, with extension to the emotional and philosophical aspect.
Klíčová slova:
emoce v marketingu; Firemní identita; grafický design; JAWA; jednotný vizuální styl; logotyp; corporate design; Corporate identity; emotions in marketing; graphic design; JAWA; logotype
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41851