Název: Strategie firmy Škoda v Číně
Překlad názvu: Strategy of Škoda in China
Autoři: Lai, Minh Tú ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový trh; Čína; Škoda; car industry; China; Skoda

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet