Original title:
Strategie firmy Škoda v Číně
Translated title:
Strategy of Škoda in China
Authors:
Lai, Minh Tú ; Stuchlíková, Zuzana (advisor) ; Šaroch, Stanislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.The aim of this diploma thesis is to determine the strengths and weaknesses of the Škoda brand and current company marketing strategy in the Chinese market. Leading to description and analysis of what is behind the recent success on the Chinese market and what factors could cause its future further triumph or possible breakdown in China.
Keywords:
car industry; China; Skoda; Automobilový trh; Čína; Škoda
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39340