Název:
Analýza účinnosti affiliate marketingu na trhu letenek
Překlad názvu:
The analysis of the effectiveness of affiliate marketing on the market with flight tickets
Autoři:
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se věnuje oblasti affiliate marketingu z pohledu affiliate prodejce a rovněž z pohledu affiliate společnosti. V teoretické části je charakterizován pojem affiliate marketing, a jsou definovány základní subjekty. Dále je nastíněna problematika affiliate společností, které se zabývají affiliate prodejem letenek v České republice. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány a spolu s výsledky z hypotéz jsou stanovena taková doporučení, která vedou ke zvýšení účinnosti affiliate marketingu jak na straně affiliate prodejce, tak na straně affiliate společnosti.The thesis deals with the area of affiliate marketing from the sight of the affiliate seller and also from the sight of the affiliate company. In the theoretical part the notion affiliate marketing is characterized and fundamental subjects of affiliate marketing are defined. Furthermore, there is outlined dilemma of the affiliate companies, which deal with affiliate sales of flight tickets in Czech Republic. In the practical part the pieces of knowledge from the theoretical part are applied and in conjunction with the results from the defined hypothesis are set recommendations, which increase the efficiency of the affiliate marketing both on the side of affiliate seller and on the side of the affiliate company.
Klíčová slova:
affiliate marketing; affiliate prodejce; affiliate společnost; marketing; affiliate company; affiliate marketing; affiliate seller; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39993