Original title: Newslettery: metodologie hodnocení
Authors: Petráš, Jaroslav ; Klas, Jan (advisor) ; Kejkula, Martin (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část se zabývá definicí základních pojmů a charakteristice výhod, možných komplikací a oblastí využití e-mail marketingu (resp. newsletterů). Druhá část (metodologická) je zaměřena na tvorbu vlastní metody hodnocení HTML newsletterů z pohledu komunikace se zákazníkem na bázi metodiky pro hodnocení webových stránek. V aplikační části je ověřována praktická použitelnost navržené metody hodnocení na konkrétních newsletterech z oboru automobilového průmyslu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3671

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1989


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share