Original title:
Online marketingová strategie vybrané společnosti ve finančních službách
Translated title:
Online marketing strategy of selected company in financial services
Authors:
Stankovský, Jakub ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce si klade za cíl seznámit čtenáře se současnými a nadcházejícími trendy v oblasti online marketingu, přiblížit nástroje pro realizaci úspěšné, efektivní strategie a na základě těchto zjištěných vstupů zanalyzovat současnou online marketingovou strategii vybrané společnosti a navrhnout doporučení pro implementaci nových aktivit v jednotlivých fázích životního cyklu zákazníka. Stěžejní oblasti zkoumání jsou tvorba a optimalizace obsahu webových stránek se zaměřením na on-page a off-page faktory k naplnění hodnotot Inbound marketingu a návrh nové marketingové a komunikační strategie pro marketing na sociálních sítích. V práci se pod pojmem sociální sítě schovává především nejpopulárnější sociální síť Facebook.The diploma thesis is about new trends in online marketing. It focuses on online marketing tools and how to realize successful online marketing activity. The thesis is the analysis of the current company state. Based on informations gathered propose new strategy of content optimalization and social media strategy. How can the company enter the social network targeted on Facebook. Main areas are on-page and off-page factors in SEO and how to build Inbound marketing.
Keywords:
Inbound marketing; online marketing; PPC; SEO; social media marketing; strategy; Inbound marketing; internetový marketing; online marketing; PPC; SEO; Social media marketing; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/40196