Název: Vliv reklamy na určité sociální návyky dětí
Překlad názvu: Impact of advertising to specific social habits of children
Autoři: Urbanová, Marie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Děti; Reklama; Spotřební návyky; Stravovací návyky; Advertisement; Children; Consumption habits; Eating habits

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198744


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet