Original title:
Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk
Translated title:
Analysis of employees on the Service Desk
Authors:
Matějeková, Táňa ; Novotný, Ota (advisor) ; Marek, Bohumil (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce Analýza výkonnosti pracovníků na Service Desk se zabývá hodnocením a odměňováním výkonnosti pracovníků pracujících na oddělení Service Desk. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část zkoumá možné způsoby hodnocení a odměňování výkonnosti pracovníků. Praktická část navrhuje řešení, které prokáže skutečnou výkonnost pracovníků, nastaví finanční ohodnocení odpovídající jejich výkonu a navrhne implementaci změněného hodnocení a odměňování výkonnosti.The thesis Performance Analysis of employees on the Service Desk to be engaged in evaluating and rewarding performance of employees working on the Service Desk. The work is divided into two parts. The theoretical part examines possible ways of evaluating and rewarding performance of employees. The practical part proposes a solution which demonstrates the real performance of employees, set of financial rewards commensurate with their performance and propose the implementation of modified assessment and reward performance.
Keywords:
evaluation; evaluation of the performance; ITIL; methods; performance; rewarding performance; Service Desk; hodnocení; hodnocení výkonnosti; ITIL; metody; odměňování výkonnosti; Service Desk; výkonnost
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41303