Název:
Vnímanie identity a image-u vybranej spoločnosti
Překlad názvu:
The perception of corporate identity and corporate image of a selected company
Autoři:
Orosz, Noémi ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Duchečková, Dana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárna práca sa zaoberá analýzou firemnej identity a firemného image v spoločnosti Renault Česká Republika, a.s. Cieľom práce je vytvoriť obraz o ovplyvnujúcich premenných firemnej identity a image v spoločnosti, zistiť, ako je firemná identita a firemný image vnímaná zamestnancami a navrhnúť prípadné opatrenia pre zosilnenie firemnej identity a tým zlepšeniu image-u spoločnosti z pohľadu zamestnancov. Prvá, teoretická časť priblíži firemnú identitu, jej jednotlivé komponenty a firemnú image, a zosumarizuje ich prínos so zameraním na zamestnancov. Druhá, praktická časť aplikuje s pomocou analýzy dokumentov v teoretickej časti uvedené poznatky a s pomocou dotazníkového šetrenia uvádza zistenia, podľa ktorých budú podľa potreby navrhnuté postupy na zlepšenie identity.Táto bakalářská práce se zaobírá analýzou firemní identity a firemního image společnosti Renault Česká Republika, a.s. Cílem práce je vytvořit obraz o ovyvňujících proměnných firemní identity a image v společnosti, zjistit, jak je firemní identita a firemní image vnímána zaměstnanci a navrhnout případné opatření pro zesilnění firemní identity a taky zlepšení image společnosti z pohledu zaměstnanců. První, teoretická část přiblíží firemní identitu, její jednotlivé komponenty a firemní image, a sesumarizuje jejich přínos se zaměřením na zaměstnance. Druhá, praktická část aplikuje s pomocí analýzy dokumentů v teoretické části uvedené poznatky a s pomocí dotazníkového šetření uvádí zjištění, podle kterých budou navrhnuté případní postupy na zlepšení identity.This bachelor thesis analyses the corporate identity and corporate image of the company Renault Česká Republika, a.s. The aim of the thesis is to examine the current state of the corporate identity and image from the perception point of the employees and to make recommodations to better the current situation of the corporate identity and with that, the corporate image if needed. The first, theoretical part of the thesis further introduces the corporate identity, its components and their contribution to the corporate identity and image with the focus on its effects on the employees of the company. The second, practical part analyses the identity in the company with the help of documentary analysis and questionnaire survey.
Klíčová slova:
firemní chování; firemní design; firemní identita; firemní image; firemní komunikace; firemní kultura; corporate behaviour; corporate communication; corporate culture; corporate design; corporate identity; corporate image
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42785