Název: Marketingová strategie Musical production
Překlad názvu: The marketing strategy of The Musical Production
Autoři: Humlová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jílková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Musical Production, s. r. o.; muzikálová divadla; SWOT analýza; marketing; marketing mix; marketing research; Musical Production, s. r. o.; musical theaters; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41512

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198472


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet