Název:
Marketingová strategie Musical production
Překlad názvu:
The marketing strategy of The Musical Production
Autoři:
Humlová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jílková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingem umění se zaměřením na muzikálová divadla. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingového procesu, přičemž hlavní důraz je kladen na marketingový mix a jeho specifika v oblasti muzikálové produkce. Teoreticky také vymezuje proces marketingových výzkumů. Pro plynulý přechod k praktické části, která se soustřeďuje na konkrétní muzikálovou produkci -- Musical Production, s. r. o., je na závěr teoretické části zmapována současná situace na české muzikálové scéně. Praktická část se tedy věnuje společnosti působící v pražském divadle Hybernia, jejím marketingovým a komunikačním aktivitám. Na základě teoretických východisek je také aplikován marketingový výzkum mezi diváky zmíněné společnosti, který společně s analýzou marketingového mixu a konkurence v závěru slouží jako podklad pro navržení inovací v rámci marketingového mixu.This thesis deals with an arts marketing with a focus on musical theater. The theoretical part defines basic elements of the marketing process, with the main emphasis placed on marketing mix and its specifics in context of musical production. In this part of the thesis there is also description of marketing research. In favour of smooth transition to practical part, at the very end of theoretical part there is a summary of main competitors. The practical part is focused on the company operating in the theater Hybernia and on its marketing and communication activities. Based on the theoretical presumptions the marketing research had been realized and it had examined the customers of this company. The output of the research, analysis of the marketing mix and analysis of the competitors serve as basis for creating innovations in marketing mix.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Musical Production, s. r. o.; muzikálová divadla; SWOT analýza; marketing; marketing mix; marketing research; Musical Production, s. r. o.; musical theaters; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41512