Název:
Zvýšení efektivity obchodního oddělení ve vybrané IT společnosti.
Překlad názvu:
Sales Department Efficiency Increase in Selected IT Company.
Autoři:
Vrtiška, Pavel ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Ivan, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů na zvýšení efektivity obchodního oddělení. V rámci teoretické části práce jsou představeny tři základní přístupy, které se věnují změnám v organizacích. Těmito přístupy jsou procesní management, lean management a management změn. Poznatky z těchto oblastí jsou následně aplikovány při vytváření konkrétních návrhů na zvýšení efektivity v rámci praktické části práce. Tato část začíná představením společnosti a sledovaného oddělení. Následně je provedena důkladná analýza současného stavu, která má za cíl odhalit problematické oblasti. Na základě těchto zjištění jsou následně vytvořeny jednotlivé návrhy na jejich odstranění, které by měly vést ke zvýšení efektivity sledovaného oddělení. Na konci práce dochází k vyčíslení očekávaných přínosů a jejich porovnání s definovanými cíli.Main purpose of this thesis is creation of suggestions leading to sales department efficiency increase. Throughout the theoretical part three main approaches dealing with changes in organizations are introduced. These approaches are Process Management, Lean Management and Change Management. Some of the principles and methods introduced are then applied during suggestions development in the second (practical) part of the thesis. The second part begins with the introduction of the company and selected departments. It is thereafter followed by deep analysis of the current state resulting in main constraints discovery. Based on these findings specific suggestions for its elimination are developed. By elimination of these constraints the efficiency of sales department should be increased. Finally, quantification of expected benefits is performed and compared with the defined objectives.
Klíčová slova:
Lean management; Management změn; Procesní management; Změny v organizacích; Change Management; Lean Management; Process Management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41554