Název:
Analýza komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Powel s.r.o. prostredníctvom webových stránok
Překlad názvu:
Analysis of the communication with the Powel ltd. company customers via website
Autoři:
Ürge, Adam ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je analyzovať prostredníctvom využitia webových a softvérových nástrojov nedostatky podnikových webových stránok spoločnosti Powel s.r.o. Práca obsahuje charakteristiku spoločnosti, význam uplatnenia marketingových nástrojov na webových stránkach a ich prínos pre spoločnosť. V práci je zahrnutý aj podrobný popis a hodnotenie obsahu, formy a štruktúry webu. V praktickej časti práce je posúdený vzhľad, správne zobrazovanie stránok, rýchlosť zobrazenia stránok a overenie prístupnosti s ohľadom na WCAG štandard ako aj hodnotená praktickosť prezerania stránok návštevníkmi. K overeniu funkčnosti stránok sú použité webové aplikácie a programy pre marketérov a webmasterov.Cílem práce je analyzovat prostřednictvím využití webových a softvérových nástrojů nedostatky podnikových webovských stránek společnosti Powel s.r.o. Práce obsahuje charakteristiku společnosti, význam uplatnení marketingových nástrojů na webovských stránkach a ich přinos pro společnost. V práci je zahrnutý taky podrobný popis a hodnocení obsahu, formy a struktury webu. V praktické části práce je posuzen vzhled, správne zobrazení stránek, rychlost zobrazení stránek a ověření přístupnosti s ohledem na WCAG standard a tudíž hodnocená praktičnost přezerání stránek návštevníky. K ověření funkčnosti stránek jsou použité webové aplikace a programy pro marketéře a webmasteri.The main goal of the thesis is to analyse deficiencies of the Powel ltd. company website via use of web and software tools. The thesis contents company characteristic, importance of the application of the marketing tools into website and the advantage that brings this application to the company. In the thesis is detailed description, evaluation of the content, form and webstructure included. In the practical part of thesis is evaluated the webdesign, correct webpages appearance, webpages loading time and accessibility regarding Web Content Accessibility Guidelines standard as well as pragmatism of viewing the webpages by website visitors. To evaluate the functionality of webpages are web applications and programs for marketers and webmasters used.
Klíčová slova:
internetový marketing; společnost Powel; webové stránky; internet marketing; Powel company; websites
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41358