Název:
Vliv čínské kultury na marketingové strategie vybraných firem v Číně
Překlad názvu:
The impact of Chinese culture on marketing strategies of selected companies in China
Autoři:
Koderová, Markéta ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vlivem čínské kultury na marketing aplikovaný na čínském trhu. Dle statistik se velké množství subjektů, přicházejících na čínský trh, na tomto trhu setkává s neúspěchem a je nucena trh po nějaké době opustit. Vzhledem k velké kulturní odlišnosti čínské kultury v porovnání s kulturou západní se nabízí otázka, zda je tento neúspěch spojen právě s nepochopením čínské kultury a způsobu, jakým ovlivňuje chování spotřebitelů. Cílem této práce je zhodnotit význam a vliv kultury na marketing aplikovaný na čínském trhu, včetně konkrétního popisu toho, jakým faktickým způsobem může čínská kultura marketing na čínském trhu ovlivňovat.This master thesis focuses on the impact of Chinese culture on marketing strategies of selected companies in China. According to statistics, a large number of subjects coming to China and aiming to conduct business here faces failure and is forced to leave this market subsequently. Considering significant differences between the western and the Chinese culture, we have to think of the question if this failure is a consequence of these subjects not being able to understand the Chinese culture and the way it affects consumers in China. The aim of this thesis is to evaluate the influence and importance of the Chinese culture on marketing applied to Chinese market, including concrete description of how can the Chinese culture affect the work of marketers in China.
Klíčová slova:
kolektivismus; Konfucianismus; mezinárodní marketing; čínská kultura; Chinese culture; collectivism; Confucianism; international marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40803