Original title: Analýza vnímání českého původu produktů
Translated title: Analysis of the perception of Czech origin of the products
Authors: Pazderová, Blanka ; Černá, Jitka (advisor) ; Bártová, Hilda (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Czech brand; Czech product; designation of food; designation of origin; made in EU; perception; označení potravin; označení původu; vnímání; Vyrobeno v EU; česká značka; český výrobek

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41597

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197805


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share