Název: Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Překlad názvu: Music marketing strategy and promotion on the internet
Autoři: Mitchev, Dobrin Dantchov ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudebni; internet; marketingova; propagace; strategie; internet; marketing; music; promotion; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42228

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet