Název:
Online marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Online marketing strategy of selected company
Autoři:
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace. Třetí kapitola je rozdělena do dvou částí, kde je první část věnována hlavnímu online komunikačnímu kanálu - webový portál DUPLOsvet. Druhá část již zaměřena na analýzu vybrané kampaně a použitých marketingových nosičů. Čtvrtá a zároveň poslední kapitola shrnuje nasbírané poznatky, nabízí celkové hodnocení a prezentuje návrhy možných zlepšení.The main objective of the thesis is to appraise online campaign, which is associated with one of the product lines of the company LEGO Group called LEGO DUPLO. The work is divided into four chapters. The first chapter is dedicated to the Internet environment in Czech Republic and the benefits of online advertising. The second chapter describes the LEGO Group corporation, DUPLO product line and its characteristics in terms of target groups and online marketing communication strategy. The third chapter is divided in two parts, where the first part is dedicated to the main online communication channel - the web portal DUPLOsvet (DUPLOworld). The second part has focused on the analysis of selected marketing campaign and the media used in this campaign. The fourth and final chapter summarizes the accumulated knowledge, offers comprehensive evaluation and presents suggestions for potential improvement.
Klíčová slova:
display reklama; e-mail marketing; LEGO Group; Marketingová strategie; online kampaň; PPC; PR; SEO; display advertising; e-mail marketing; LEGO Group; Marketing strategy; online campaign; PPC; PR; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42231