Original title:
Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu
Translated title:
Efficiency of communication tools in HR marketing
Authors:
Doan, Ngoc Han ; Stříteský, Marek (advisor) ; Palíšková, Marcela (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody dotazníkového šetření na specifické skupině, a to studentů a budoucích absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze.The aim of this work is to analyze the marketing communication tools in HR at Komerční banka a.s. and their effectiveness. Then propose recommendations for possible changes in the use of HR marketing tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. To obtain data to measure the effectiveness, a questionnaire survey was used on a specific group, namely students and future graduates of the University of Economics in Prague.
Keywords:
efficiency of communication; Hr marketing; marketing communication; efektivita komunikace; HR marketing; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/42101